Fridaynight by Carrå

Så nu sitter jag i min älskade soffa igen. Jag gillar den :) Saknar bara en divan.. får se hur det blir med det.
Lägger hellre pengar på annat just nu ;P

Idag på jobbet beställde Jeanette och jag en NeoCube från Coolstuff. Vi ska pilla med den deluxe på jobbet när vi har tråkigt. Sök på det på Coolstuffs hemsida om ni inte fattar vad jag menar. Och kolla filmen under beskrivningen. Ascoolt ju! ;P
Annars var dagen långsam o tråkig. Jag blev så trött tillslut, så jag flamsade mest runt o retade chefen o grejja. Kul jul ;P

När jag kom hem gjorde jag varma baguetter med skagenröra + ost o skinka. Var asgott! Ska nog käka det till frukost imorgon också. Då står jag mig länge. Sen blev det till o glo lite film + tv o sen fick jag dampryck o städa skåpet i köket + diska o grejja.
Sen fick jag aslust (finns det ett ord som heter så? jättelust?) att spela RCT, men blir såå frustrerad när det inte fungerar på Vista..! Men hitta precis en torrent på piratebay som passar till Vista.. GAAAH hoppas det funkar! Asbra tidsfördriv ju :)

Nu sitter jag mest o funderar på vad jag ska fördriva resten av kvällen med. Resten av filmen? Städa garderoben? Spela Mindjoltgames på FB? Ta ett skumbad? Sova? Nejfan inte sova.. det är för tidigt.

Imorgon blir det iaf tvätta några maskiner, dra ett till (förhoppningsvis lika skönt som sist) konditionspass på gymmet, lagat mat, duscha, tvätta håret o sen göra mig i ordning för kvällen. Det blir kräftskiva! Fast Anna och jag bestämde precis att vi kör räkskiva, haha. Lite mer sugna på det ;P Sen blir det massa umgänge och därefter utgång. Fan vad najs det ska bli! Can't wait!


Nehe, göra något vettigt var det. Chachaaa ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback