Inget vettigt idag alltså...

Nej idag har jag nog inte så mycket vettigt o skriva om faktiskt...

Förutom att mina två inte så älskade katter höll mig vaken två timmar inatt pga att den ena hade tråkigt o jamade hela tiden + att den passade på att bita den andra o busa med den i tre år, typ... GAH!
Tokig blev jag! Tur jag fick sova tillslut iaf. Men man lever knappt när klockan ringer sen..

Jag överlevde iaf dagen. Den var helt vanlig. Lite kunder o långtråkigt. Tillslut kom Lotta o frågade om jag ville hjälpa henne med ett exceldokument till hennes café som ska öppna snart. Och eftersom jag ändå inte hade något o göra, så hjälpte jag henne. Det var ganska kul faktiskt.. o sitta o pyssla med rutor o kolumner i excel.. bra tidsfördriv iaf, för helt plötsligt var klockan sex och jag slutade jobbet. Najs!

Jag svängde förbi ICA för att hämta min och Jeanettes NeoCube (coolstuff.se) och samtidigt REKa ett brev, sen blev det gymmet. Ett grymt o skönt pass på crosstrainern passade mig perfekt idag. Sen var jag tvungen att skynda mig hem för o glo på idol. Som jag har längtat! :P

Nej, inget mer vettigt var det faktiskt.. om ens det var vettigt. Imorgon slutar jag åtta och har turen med mig att idol inte börjar förrän nio pga fotbollen.. thaaanks att jag hinner hem! ;D

Nu blire lite tv o sen sängen tror jag. Om jag får sova inatt. Bah.

Chachaa ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback