Kul med läsare

Yes, det får mig o skriva mer :P

Nu är man tillbaka till vardagen och den ser ut som vanligt. Har dock en trevlig vecka framför mig med mindre jobb än den förra. Bara tis, tors o fre kvar! Plus att jag slutar sex varje jobbdag för J och C är i Spanien - nice!

Blev ett gympass efter jobbet. Gick helt okej.. lite drygt när det är så mycket folk bara. Men det är bara på måndagar, imorgon är det dött igen, haha. Ska äntligen få sällskap av Anna till gymmet imorgon också. Det är inte lika motiverande o springa på det där tråkiga löpbandet själv.

Sen jag kom hem har jag hunnit laga mat, kolla på tv, kolla på Vänner (för sjuttiotolfte gången), diskat, gjort rent i hela köket + suttit o lyssnat på massa nya låtar som Mr T har gett mig. Och jag måste faktiskt säga att den första låten fortfarande är bäst :P ;)

Nu funderar jag på om jag ska orka göra mig en smoothie och ta en chokladbit. Och jag tror fan jag ska göra det. Så jävla gott. Har favoritchokladen Madagascar 70% hemma. Kan inte sluta älska den :P Try it!

Nehe, smoothie var det.
Chachaa ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback