Ledig dag.

Idag har jag varit ledig och har spenderat den i Nora.

Har lovat pappa länge och väl att jag ska ta hand om min lilla pärla och det gjorde jag nu.

Avfettning
Avspolning
Schampoo
Avspolning
Sämskskinn
Flugborsten [haha]
Vinylglans
Yes + Vatten
Torka torka
Dammsugning
Mattorna in rena o fina
Fylla på spolarvätska
Backa ut den i solskenet
KLAAAAAAAAAAR ;D


Haha det var en jävla procedur. Men nu är den fin iaf!
Såklart började det regna när jag åkte hem, men eftersom pappa har haft på nå medel som gör att vattnet dunstar bort på rutorna, så gjorde det inget, det gör så att vattnet pärlar sig så fint på fönstrena o försvinner!

Nej blev ett ganska ovettigt inlägg, men bättre det än inget alls.

Inatt ska jag passa på att sova ordentligt. Lämnade katterna i Nora, så det ska bli sååå skönt o slippa bli väckt av det eviga jamandet varenda jävla morgon.
På fredag får jag fiberkablar fixat i min lägenhet och jag hoppas verkligen att de inte kommer före halv nio på morgonen! Gaah.

Två jobbdagar till, sen tre dagars ledighet! Gött mos! ;D

Chachaa


Gammal bild, men den ser likadan ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback