MONGOCARRÅ

Alltså vad trött jag blir på mig själv.

Normal start på dagen, dega framför tv'n, laga mat o grejja, sen åkte jag o hämta Jonas o sen drog till Marieberg o köpte godis o gjorde Anna sällskap en stund. Sen hem o glo film o bli fet på godiset. Sen kom vi in på det där jävla samtalet igen. Vad jag vill göra och vart. Och det är alltid lika tråkigt, för jag blir så trött på mig själv att jag aldrig bestämmer mig, tar tag i mig själv o gör det jag funderar på. Jag tänker bara på hindrena och vad som kan hända osv. GAH.

Efter jag skjutsat hem Jonas blev det gymmet, för jag hade ångest pga godiset, men orka bara en halvtimme, för den började jag må illa o åkte hem = bittert. På gymmet var det bara lugna låtar i lurarna också, så då blev jag ännu mer nere än vad jag var innan. Och så var det tomt o eländigt där också.

Sen när jag kom hem var det helt okej. Glodde TV o kolla runt på nätet lite. Sen började jag prata med världens bästa J och blev glad ganska snabbt - som vanligt. Och sen fick jag även mig ett gott skratt av T och sen var livet i balans igen!

Skapligt irriterande att man byter åsikter, humör, intressen och viljor varenda timme. Det funkar ju inte i längden!
Tidigare ikväll kunde jag tänka mig att hoppa på första bästa plan till USA och nu kan jag tänka mig att stanna i Örebro o fortsätta med det jag gör. Vafan är det för fel på mig?! Mongo är jag.

BAH!

Nej tips och åsikter tas tacksamt emot.

//Carrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback