Shiiit

Shit, det är snart oktober. Ångest! Snart är det jul :S Haha.

Ledig idag, vilket uppskattas som tusan! Hade inte pallat jobba idag. Man gör så mycket varje helg att den tar slut på två sekunder, så när det är söndagkväll får man ångest deluxe eftersom man varit så sliten hela dagen. Iofs var jag inte sliten igår, bara lite trött. Spenderade hela dagen i Roberts soffa, kolla på idol, käka pizza och spela Guitar Hero. Fan jag råka spela en låt på hard av misstag och klarade den, tjoho!
Sen kom Molle förbi och det är lika kul varenda gång, speciellt när dom snackar "pajkastnings-språket" :P
Senare på kvällen kom Mogge förbi o glodde film o käka lite tacosrester. Nice.

Kanske ska dra helgen från början förresten. I fredags jobba jag till 18 o sen åkte hem o duscha o sen drog till Robert o korka upp vinet. Det blev Harrys. Var ganska trevligt faktiskt, även om ingen annan tyckte det, haha. Fick dock mycket skumma blickar från en person - som jag fick reda på senare var nykter - så fatta inte riktigt dom där blickarna. Något emot mig? ;P

Lördagen la jag på städning (guuud vad kul - not), behövligt! Nu är det skinande rent här överallt. Så ovärt o städa när katterna ändå smutsar ner direkt efteråt, så man får passa på när dom är borta.
På kvällen var det tacoskväll inbokat och vad kul vi hade :D :D Thaanks för en mysig o rolig kväll; Mathilda, Mariah och Anna! Det går inte o ha tråkigt med dom där flickorna :)
Efter det drog vi till Mogge på fest och sen blev det Strömpis som vanligt. Var trevligt!

Så, det var helgen. Nu ska jag göra mig i ordning, ska snart träffa Anna för lite umgänge I guess.

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag längtar till jul ;)



Saknar dig, som alltid!

2009-09-21 @ 11:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback