The Ritz!

Då var den här helgen också över. Fan vad fort tiden går.

I fredagskväll käka jag på Max med Jonas, sen blev det marängtårta och glass o sen en bag-in-box, haha.
Vi halvspårade lite, spela tv-spel, glodde idol osv.

Igår åkte jag till Nora tidigt. Mina katter ska stanna där en vecka till, så var tvungen o hälsa på dom lite.
Men dom blir alltid livrädda när jag kommer, för dom tror att dom ska in i buren, haha. Pappa var bortrest, så jag o mamsen umgicks lite, käkade, var hos mormor med mera. Sen blev det till o åka hem o göra sig i ordning för The Ritz!
Börja med förfest hos Jocke, sen drog vi till badhuset. Var så skönt o slippa stå i den långa kön! Jävel vad folk.. och jävel vad kul det var! Skitstort, skitfräscht, massa roligt folk, bra musik osv! Me like! Dock svartna det där ett tag, men jag kom tillbaka när jag börja må skit, haha.

Idag när jag vakna, så var det inte okej. Huvudet värkte, det snurrade och jag var fortfarande sjukt trött. Men var tvungen att tagga till eftersom mamma skull komma hit. Jag tog en dusch och det blev bättre! Hon hjälpte mig o rensa avloppet + städa toan o så gjorde hon fint i köket. Det är bra o ha en mamma ibland ;D Sen käka vi god mat också. Sen bar det iväg till idrottshuset och LIF-Alingsås väntade!

Förväntade ingen vinst, då de mötte svenska mästarna, men det gjorde inget! Jag fullkomligt ÄLSKAR o vara i den där hallen! Lukten av handbollsklister, den där inträngda svettlukten, massa folk, bra stämning och den där gamla goda kommentatorn som har så bra kommentatorsröst :P haha. Det får mig bara o längta tillbaka till "förr i tiden" när IFK Noras damlag fortfarande fanns. Åh vilken härlig tid det var! Att "förstöra" en hel lördag/söndag för att åka på bortamatch långt bort i helvete - det skulle uppskattas nu!


Nu är jag väldigt seg, så ska gå o hämta mina kakor o mysa upp mig i soffan. Blir lite mer tv-tittande och sen sova!

Chachaa ;D

Bjuder på två bilder från helgen. Alla kort jag tog var såhär suddiga ;P (Jag kommer inte ihåg dom, hihi)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback