Vafan hände igår..?

Haha helt sjuk kväll igår.

Börja med kräftskiva hos Mogge vid sjusnåret. Var mycket trevligt med vin, bröd o grejjer. Dom hade styrt upp det bra! Efter vi käkat började det rulla in fler folk o förfesten var igång på riktigt. Drack inte så mycket mer än jag brukar faktiskt.. Så helt plötsligt vaknar jag upp i Mogges säng och klockan är sju på morgonen.
Vart tog kvällen vägen? Haha. Helt sjukt ju.

Har svaga minnen fläckvis från kvällen. Kommer inte ihåg när hela lägenheten skrek när Zlatan gjorde mål, kommer inte ihåg hur vi gick till Strömpis, kommer inte ihåg hur vi gick därifrån osv. Bra där Carrå!
Och inte har jag fått några flashbacks heller.. damnit. Men men.. av det jag kommer ihåg, så hade jag iaf kul!

Värt o betala inträde, köpa två glas vin för att sen gå hem, haha. Sen har jag en skum reservation på kontot som jag befarar är två drinkar, men jag hoppas verkligen inte att jag drack dom. Någon som kan berätta?

Har sovit 10h i natt men har varit pissigt trött hela dagen. Usch vad hemskt. Så nu längtar jag till min älskade säng som jag ska attackera alldeles strax. Imorgon väntar jobb igen. Kul jul.

Nä, det här blev ett ganska ovärt inlägg, men jag tänkte att jag bjuder på en bild från igår:



Återigen, vad fan hände? :O

Kommentarer
Postat av: Ella

Det blev sådär för min pappa på en festival, någon drogade hans öl... han däckade utanför och kom inte ihåg någonting...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback