Då var FOREX högtid över ännu en gång...

Och hade jag det bra? Japp absolut!

Jobba till 18 i torsdags. Sen blev det en springtur i Venaspåret med Jonas och Tomas. Gick väl sådär eftersom det var två dm snö som man gled runt i när man sprang.. Nya tag snart igen!
Sen åkte de hem o duscha och kom sen tillbaka och lagade mat till mig. Vad snällt av dom tänkte jag, men det slutade med att jag stod själv i köket och stekte biffar medan dom spela Guitar Hero i vardagsrummet :P

På fredagen var det dags för en efterlängtad träff med min Jossan! Åh vad kul det var o se henne igen och lilla Alfons för första gången =) Han var dock inte så social, utan bara sov, men det gjorde inget, för jag får ju träffa honom nästa helg igen! ;) Det var iaf lika kul som vanligt o träffa den där sötnosen! Vi har alltid lika mycket o prata o skvallra om, så tiden bara flyger iväg!

Efter fikat åkte jag hem o städa lägenheten, sen åkte jag till Nora med katterna + åt påskmat. Efter maten bilade jag vidare uppåt i landet och joinade bröderna Erlandsson framför TV'n. Testade nya GH Van Halen mm..
På lördagen blev det deg innan det vankades påsklunch två trappor ner. Jag kan inte låta bli o gilla den där familjen så jävla hårt. Lite bittert att jag inte har nå syskon ibland.. Även om alla inte är gladast vinner hela tiden, haha.

Efter maten fick vi leta efter påskgodis och det var riktigt svåra gömställen.. Eller så var det bara vi som var dumma? ;P Sen spelade vi På spåret och jag hade inga direkt förhoppningar, eftersom jag var sämst på det när det gick på TV, men tro det eller ej, jag tog första ledtråden på 10 poäng! Yeeey, haha. Då blev jag glad. Dock gick det åt pipsvängen resten av spelet, men jag levde på den där ett tag, haha. Var ju i samma lag som en som inte visste något + ett fyllo, så var ju lite svårt... ;)

Sen bar det iväg till Örebro och vi taggade till inför festen hos mig. Hade supertrevligt tillslut och alla kom bra överens! Dock hann jag bara vara en halvtimme på krogen innan jag var tvungen o åka hem pga att magjäveln krångla. Fan vad arg och besviken jag var. Men men.. Inte mkt o göra.. Förfesten var säkert roligast ändå ;)
Och sen på söndagen blev det myspys hela dagen med favoriten. Bästa söndagen på länge. Me like!

På kvällen åkte jag till Anna/Olle/Petra och degade framför några filmer, för jag var rastlös och kände mig ensam :P (Japp, efter 10 minuter!)

Så hade med andra ord en bra påsk trots magknip och lite motvilliga åsikter!

Stockholm nästa helg iaf!
Pass och kräm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback