Tillbaka på jobbet

Så var man tillbaka på jobbet igen efter en mysig helg i Kopparberg.
Tiden går alldeles för fort. Gillar det inte.

Helgen blev helt otippad eftersom jag från början skulle till Sthlm på konferens med jobbet och sen åka vidare till Jossan m familj i Vagnhärad. Men på grund av min envisa förkylning, kunde jag inte det :/
Och eftersom jag inte fick plats i bilen hem + att det inte gick några tåg, så kunde jag inte följa med alls.
Både bra och dåligt. Konferensen hade tydligen varit jättebra med trerätters och uppträdande av Wallmans på kvällen.

Men eftersom planerna blev noll lite abrupt, så åkte jag till min pöjk istället. Och det var ju inte helt fel det heller.
Fest och trevliga människor på fredagen.
Megadegdag med poker, TV-spel och hemmagjord pizza på lördagen.
Och fotbollsmatch, kalasfirande och pizza på söndagen.

Me like.

Nä, nu har jag ingen lust o skriva mer. Ska fortsätta glo ut genom fönstret på det soliga vädret.

/Carrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback