Alltså...

... har inte en jävla lust o blogga längre. Kanske ska lägga ner den här skiten.
Har iaf börjat jobba nu och det går bättre än väntat. Dagarna flyger iväg, så snart är det väl jul. Blä.

Jag hoppas iaf att mina och Addes planer går iland, för jag vill ha något att se fram emot. Hell yeah.

Idag har jag varit ledig. Har städat lägenheten, spelat Uncharted 2 och spelat basket med Elin och Sandra. Wohooo, jag vann en av gångerna =P

Snart blir det matlådor (köttfärssås) och mera Uncharted. Jag är inne i ett stim och samlar massa trophys :P

Duuuueeeee, vi hörs! Hujj.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Postat av: Lisa

dåligt med bilder här carråååå! ;)

2011-05-26 @ 11:55:59
URL: http://lisaadelialinneaullstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback