Haha igen

Nu har vi haft två flummiga dagar på jobbet. Haha fan vad roliga kollegor jag har. Jag hoppas dom får mig att inte vilja dra från jobbet i vinter.. Något roligt måste ju liva upp dagarna.
Fan vad ångest att det börjar mörkna så tidigt redan... Inte konstigt man vill fly landet när det är regn och mörker hela tiden. Deprimerande deluxe.

Aja som sagt. En dag till på jobbet sen tre dagar ledigt och Oslo står på schemat. Kommer bli drag!

Spela poker för första gången på flera månader idag.. Det gick sämst i början, sen blev det rörigt för jag hade två bord.. Höll mig ganska lågt hela tiden, men sluta med att jag vann 60 spänn. Yey, snart är jag rik! NOT :P

Nehe, oseriöst inlägg.. Ska gå o lägga mig nu, så det blir torsdag, så klockan blir sex, så jag blir ledig.

Heippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback