En liten uppdatering

Var några dagar sen jag skrev nu.. Men har inte tid till sånt när jag inte är hemma.

Jobba till 18 i fredags, sen åkte jag till Nora. Åt, sen åkte jag och mor ner till Karlsängsskolan och kolla på innebandy. Vilken nostalgi det var att va tillbaka i den hallen :P Rolig match och bra resultat iaf.
Sen blev åkte vi hem o hade fredagsmys med musikfrågesport osv. Som den gamla goda tiden.

På lördagen fick man inte direkt sovmorgon tack vare småskitarna, men men.. Åt en god frukost med baguetter och massvis med pålägg, sen OS-invigning, shopping på "stan" och ett litet besök hos mormor.
Sen bar det av till Kopparberg på kvällen. Vin stod på menyn. Och det gick åt helvete kan jag ju berätta.
Kommer inte ihåg mycket alls den kvällen.. Men jag tror jag hade kul! Förutom att min jacka var spårlöst försvunnen, att jag bjöd in massa random folk på förfest hos mig (någon gång i framtiden?), en dansa macarena på Två Kockar i bara karlsongerna osv osv. Det är inte så händelöst i Kopparberg som man kan tro. Det blir vad man gör det till :P

Vakna runt två på söndagen. Och inte fan var man piggare då. Bakfullast vinner. Henraka slog mig iofs med flera hästlängder, men ändå :D Det blev deg hela dagen tills vi var tvungna o åka till Ställdalen med skotern. Det blev en mysig tur, men man mådde inte så mkt bättre efter det ändå :)

Imorse var soet tvungen att jobba, men jag var ledig som tur var. Sov ut ordentligt gjorde jag, sen blev det storstädning av lägenheten. Tyckte han skulle få ha en ren lägenhet på sin födelsedag. Jag VET att det behövdes och jag TROR det blev uppskattat ;)

Nu är jag proppmätt efter semla o rulltårta o muffins o grejjer, så hade inte tänkt röra mig många meter till den här dagen.. Imorgon åker jag hem till Örebro igen för jobb i tre dagar, sen ledig resten av veckan igen! Gött schema har jag nu. Dock inte längre fram. Jaja...

Tjobre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback