En tråkig fredag.

Ja, det är vad det är. Men jag överlever.

Veckan har varit jobbig. Och rolig. Och helt som vanligt.
Var på Ritz i onsdags. Det var kul att träffa vännerna, det var kul att se folk man inte sett på ett tag. Dock inte lika kul efteråt. Har ångest för jag inte kommer ihåg vad jag sa. Men inte mycket att göra åt nu. Ska vara försiktigare framöver.

Igår var jag ledig. Det var en konstig dag. Vakna först sju på morgonen av att en okänd kille ringde. Kunde sen inte somna om pga jag hade druckit dagen innan. Somna runt nio. Då ringde han igen. Då var jag lite bitter. Men var tvungen att hjälpa J så hon kunde få tillbaka sin mobil. Haha. Det löste sig tillslut som tur var, men då kunde jag ju inte somna om.
Låg i sängen till tolv, sen förflyttade jag mig till soffan för att kolla på Twilight. Var tvungen att pausa i mitten för att sova och det lyckades jag med som tur var. Sov två timmar, sen kollade jag klart på filmen. Kände mig sjuk och übertrött hela dagen.
Sen var jag tvungen att hämta bilen som stod på stan. Promenaden var ganska skön faktiskt. Jag blev piggare. Dock blev jag skitarg när jag kom fram eftersom bilen var inplogad. Det tog mig nästan 20 min att få loss den och inte en jävel hjälpte till som gick/cykla förbi. Morr. Tack för den liksom.
När jag kom hem blev det till att kolla på New Moon, men jag tappa intresset ganska fort där, så det blev poker och msn resten av kvällen. Tråkig dag, men kanske nödvändig.

Nu ska jag sitta instängd på jobbet hela helgen. Ser inte fram emot det. Hade hellre varit någon annanstans.
Men inte mycket att göra åt.

Ska kolla på lite film nu och äta chips. Och måla naglarna.
Sen hoppas jag på ett enormt roligt besked från min lilla Jossan. Hoppas hoppas hoppas! <3

Tja och hej.

Kommentarer
Postat av: Tessa

Hallå, missa totalt din kommentar på ett av mina inlägg =) Allt är bra med mig, sambo o förlovad o en flytt till Karlstad till hösten. Allt bra med dig? Repat dig från allt?? Hehe.

Vore kul att ses nån gång!



Kram

Postat av: Tessa igen

Todelo! =)

Vi har varit tillsammans ett halvår och lite till nu =) Känns bra. Ja Karlstad är helt okej, känns inte som det är så lång från Nora heller.

Åh jag har ju videobanden hemma nu med alla fester som vi filmat, hitta en massa kuliga saker. Tänkte försöka få ihop allt lite snyggt på en dvd så kan vi ha en nostalgikväll, haha =)

Kram kram

2010-02-10 @ 10:04:00
URL: http://trolletsparadis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback