Tionde februari tvåtusentio

Morgoninlägg idag.
Lika bra att passa på nu, för ikväll kommer jag inte ha tid :P
Eller jo, det kommer jag väl, men då har jag annat för mig.

Var ledig igår och hade besök av soet. Vi va halva dagen i sängen och andra halvan i soffan, haha.
Spelade poker som två nördar. Det gick sådär.. till en början. Jag vann 100kr. Sen vände turen och jag bara förlora.. Sen när dagen var slut och jag skulle sova, så hade jag totalt vunnit 362 spänn! Wohoooo! Inte jättemkt pengar, men mycket för det man satsar :P

Helgen som var bestod av jobb. Fredagkvällen spenderade jag i min ensamhet med god mat, cola och chips.
Lördagkvällen spenderade jag hos Petra med Linda och Ellen. En riktigt tjejkväll. Var huuur trevligt som helst! Vi kollade på Melodifestivalen och garvade åt allt och alla. Att vi åt supergod mat gjorde inte saken sämre direkt..
Dock borde nog jag och Linda ses någon dag innan nästa gång, för vi flippa totalt och bara garvade åt interna skämt + det där jävla saltkaret :P

Det blev en snabb uppdatering. Ska iväg till jobbet nu och sitta där till åtta. Suck. Tur jag har roliga arbetskamrater iallafall. Ikväll blir det mer poker! ;D

Tschüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback