Femdagars snart över..

Den här veckan är enda gången den här månaden som jag jobbar fem dagar i rad. Annars är det tre eller fyra dagar resten.. Det är skönt! Även om fem dagar i veckan är det ultimata för en normal svensk, så är det riktigt jobbigt efter några dagar.. Det kryper i benen tidigare och tidigare om dagarna för man bara vill därifrån..

Det finns alldeles för lite o göra på jobbet nu för tiden. Och det lär ju inte bli mer, eftersom januari är den fattigaste månaden på året för de flesta.. För mig är det nog ingen skillnad, men det märks stort på kundantalet som minskar för var dag som går.. Vi får roa oss på bästa sätt med internet, yatzy, korsord och med varandra.
Ibland funkar det och ibland funkar det inte. Det gäller att vi håller humöret uppe, eftersom det lätt blir tjafs annars.. Och oftast tycker jag vi lyckas ganska bra!

Har varit förkyld hela veckan, så det har inte blivit någon träning för mig.. Tråkigt när jag slutar 18 fyra gånger i rad för en gångs skull.. Men inte mycket att göra åt.. Blir hellre frisk fortare. Har dock kommit fram till att jag tröttnat på gym så himla hårt att jag vill göra ngt annat. Det vore kul att gå tillbaka till jympa, men det är inte alltid jag hinner gå på passen jag vill med tanke på de tider jag jobbar.. så det är lite drygt. Simma vore också najs. Elin och jag har snackat om det, så får se hur det blir med de planerna..

Imorgon är det iaf äntligen fredag och det blir först jobb och sen förhoppningsvis kommer Elin över för lite mys, snack, pizza och handboll! Får se hur det blir.
Lördagen har jag tänkt pyssla och tvätta en hel del och sen får vi se hur kvällen och söndagen blir.
Jag skulle helst vilja veta det nu med tanke på hur mkt bättre jag mår när jag vet vad som gäller, men det går ju inte alltid att lösa, så bara o vänta o se..

Nu skriver jag inte så mycket vettigt känner jag, så bara att stänga ner. Är trött, så borde sova..

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback