Gevalia.

Fick oväntat besök i tisdagskväll. Satan vad glad jag blev, även om det inte märktes ;)
Det var en ljusglimt i den tråkiga vardagen och det gillar vi.

Igår på jobbet hade jag magknip deluxe halva dagen. Fy satan vad ont jag hade. Har inte haft så ont på länge.. Tur det gick över när jag kom hem till min lilla PS-nörd. Tror det hade med maten att göra, så ska vara försiktigare med den framöver.
På kvällen blev det matlagning och filmtittande. Det var precis som det ska vara. Mysigt.

Dagen idag på jobbet gick faktiskt rätt fort. Tur man kan roa sig med andra saker än datorn :P
Efter jobbet blev det ett besök på Subway, tack vare Mariah. Det gillar vi.

Andra tankar som går i mitt huvud nu är min söta Jossan som hade BF igår. Jag tycker så synd om henne som haft en sån jobbig graviditet, men det kommer flyga bort när det väl är över, lovar!
Önskar jag bodde närmare dig, så jag kunde vara ett bättre stöd och en bättre vän.

Spelar poker nu, men det går inte så bra som jag hoppats på. Mer vinster åt Carrå - DET gillar vi!

Byebye

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du är en av de vackraste vänner jag har och att du skänker mig en tanka från långvägar, ger mig mer lycka än någonting annat. Tack för att du finns <3

2010-01-29 @ 17:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback