Helgen - en återkommande rubrik.

Tiden bara flyger iväg. Fast tyvärr bara när det är helg. I veckorna står den ganska still faktiskt..
Läste ett gammalt SMS idag med ett citat som stämmer oerhört bra:

"Om ett gott skratt förlänger livet, hur kan då tiden gå fortare när man har roligt?"


Har varit ledig tre dagar i rad nu. Fy satan vad skönt det har varit. Dock känns det ändå som man varit på jobbet hela tiden när man kommer tillbaka. Sjukt är det.
Jag hade planerat den här helgen ganska bra tyckte jag, men inget blev som det skulle. Och det gör ingenting, för den blev bra ändå :)

Fredagen börja med jobb och sen kolla jag på Sveriges sista dåliga match i EM. Sen kom sötnosen.
Vi hade tänkt dega framför tv'n hela kvällen, men det sluta med att han gick ut med sina kompisar o jag gjorde Anna sällskap. Det var trevligt!

Lördagen spenderades i sängen till typ tre, haha. Sen gjorde vi oss i ordning och åkte till Marieberg en sväng. På kvällen sen åkte vi till Anna och Olle på parmiddag. Haha, vad gammal man blivit?! Närå, men det var supertrevligt och jättegod mat. Bjuden på vin blev man också och det tackar man ju inte nej till.
Så bion vi tänkte gå på som var betald o klar strunta vi i och drack mer vin istället. Mest jag :P
Sen sluta det med Strömpis för mig och Anna, gött mos :)

Söndagen blev seg. Dock var jag pigg när jag vakna (som vanligt). Jag fick börja med att gå upp på stan o hämta bilen, sen plocka jag upp Anna och vi åkte till Mellringehallen och kollade på när Kopparberg spela mot Hovsta. Vi trodde det skulle bli skönt att sitta där o snacka skit under matchen, men det var en gubbjävel som förstörde allt. Han satt o prata om hela sitt liv och om hur fint hår o fina händer vi hade. Sen ville han ta kort på oss, men där fick han tvärschtöpp. Ofta en okänd snubbe får ta på oss?!

Efter matchen blev det soffan resten av dagen. Så jävla seg var man. Det var tänkt att vi skulle åka till Kopparberg på kvällen, men det blev inte så. Fastna framför Johan Falk istället.

Imorse blev det iaf Kopparberg med ett stopp i Linde för lite inskrivning och grejjer. Åkte tåg hem på kvällen och nu sitter man här igen. Väntar på att man ska få gå o lägga sig för man ska jobba imorgon. Suck. Jag gillar det inte.

Jaja, fyra dagars jobb nu och sen ledig två till iaf. Man får passa på att njuta medan man kan!

HEJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback