Jobbhelg och handboll

Då var ytterligare en jobbhelg över. Den har gått ganska snabbt ändå. Som tur är.

Fredagen spenderades på bion och på Efesos. Vi såg Snabba Cash. Den var bra, men levde inte helt upp till mina förväntningar.. Men lite förståeligt kanske, eftersom boken är så fruktansvärt bra. Det är inte lätt att göra en sån tjock och detaljerad bok till en film på två timmar. Men godkänd var den iaf!

Jobb på lördagen och sen blev det fest. Drog först till Jens, men där var det ju inge drag, så vi tog en taxi till en fest vid universitetet. Var lite mer drag där iaf. Sen blev det kåren. Var lite skeptisk till det först, var mer sugen på Ritz då jag visste fler skulle dit..
Jag hade rätt, kände inte en människa där förutom dom jag var med. Men det gjorde inte så mycket, vi hade kul ändå! Dock var jag sjukt trött hela kvällen, så tänkte dra tidigare.. Men då hängde alla på och vi åkte nån jävla svarttaxi till Max o käka istället, haha.

Var lite sliten när jag vakna på söndagen, men det gick bra ändå. Jag var inte värst, eftersom Lotta hade festat till fyra på morgonen och sovit tre timmar den natten. Så det kändes bra! Två bakfulla jävlar i en kuvös var vi. Fint!
Söndagen tog slut den med och nu sitter jag i soffan igen. Kollar på tv, spelar poker och kollar på en flamsig jöns i webkameran, hihi.

Imorgon blir det jobb, sen drar jag norrut och "vilar" upp mig en dag :P

Och på tisdag börjar äntligen Handbolls-EM! Yeeeey! Jag sitter klistrad, lovar! Fast längtar ännu mer till januari nästa år när Handbolls-VM spelas i Sverige! Måste fan åka o se någon match om jag kan.. vore askul!

Nu åkte jag ur pokern, så nu ska jag spela en ny tror jag. Bice.

Chobre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback