KALLT

Fy helvete vad kallt det är nu för tiden. Riktigt o-najs att stå o skrapa bilen i tre år varenda gång man ska iväg..
Jaja, det är väl över snart.. Man ser ju fram emot våren ännu mer då!

Jobb hela veckan. Sjukt tråkigt att vara tillbaka.. Tur man har roliga arbetskamrater iaf, annars vettefan vad jag skulle göra.

Efter jobbet åkte jag på innebandymatch i Mellringe.. Hade inga direkt förväntningar så, men det slutade med att jag satt o spände mig hela matchen, för det var så spännande, haha! Sjukt kul var det o kolla iaf.
Såå nära att sötsaken fick avgöra, men dom andra jävlarna fick in ett mål till i slutsekunderna.. baahhhh!


Just nu sitter jag o kollar på hockey.. 9-1 står det till Sverige.. inte lika spännande match va?
Samtidigt funderar jag på om jag ska köpa ett ps3 snart och hur jävla långt det är till helgen.
Usch vad jobbigt det är o sakna. Jag är så himla ovan. Vet knappt vart jag ska ta vägen.

Nä nu lägger jag ner det här. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback