Paranormal Activity

Det har varit en bra dag idag.

Vakna sju, åkte till jobbet för möte, hemma tio.
Börja damma o städa här hemma. Dammsög lite.
Gymmade med Petra.
Duscha. Tvätta håret. Åt korv med bröd.
Mamma kom. Vi åkte upp på stan.
Jag shoppade två saker på rean.
Mamma shoppa en skinnjacka för 2000.
Åkte hem. Torkade golven.
Kolla lite TV.
Åkte till Anna och Olle. Åt tacos.
Hade trevligt. Kollade på film.

Paranormal Activity. Höll på att skita på mig tillslut, haha.
Så jävla äckligt slut. Visste inte om jag våga åka hem sen.
Det gick bra som tur var. Det var inte så mörkt tack vare snön.

Nu ska jag sova. Imorgon blir det jobb, bio och restaurang. Me like.

Chacha.


Kommentarer
Postat av: Emelie

HAr tänkt se paranormal activity men har inte pallat för den verkade så dålig haha, är den väärd att se eller? ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback