Random tisdag.

En liten uppdatering igen då.

Fredag: Jobba till sex, sen kom Elin hem till mig o vi käka pizza o kolla på handboll + snacka massa skit! Var jättetrevligt o träffa henne igen!

Lördag: Sova till elva (skööööönt), frukost, tvätta o sen packade jag in katterna i burarna och åkte till Nora. Där blev det mera handbollstittande (Myresjöhus Cup), god mat och spel! Sen åkte jag ännu mer norrut till Kopparberg och mötte upp folket på Två kockar. Hade väl inga direkt förväntningar på det stället, men det blev ganska kul tillslut där folk sjöng o dansa och vissa öppna upp sig mer än andra.. Var bara lite jobbigt va nykter bland allt folk.. :)

Söndag: Blev degig, då herr H var megabakis igen, men det gjorde inte så mycket, eftersom söndagar alltid är degdagar. Vi låg i sängen halva dagen och i soffan andra halvan. Kolla på film och hade det mysigt.

Måndag: Åkte från Kopparberg strax efter nio, var i Nora vid tio, packa in katterna o åkte vidare till Örebro. Hem en sväng och sen jobbet till åtta. Sen dusch, vikning av tvätt, TV och läggdags. Så var den dagen slut!

Tisdag: Jobb till 18, sen åkte jag till Åhléns och skulle handla upp mitt presentkort jag fick i julklapp. Det blev senaste Harry Potter filmen + en mascara. Sen råka jag gå in på Gina Tricot och köpa en kjol och en klänning. Men det gjorde ju inget, för det var ju rea :D Nu sitter jag bara här o degar o ska nog kolla på SYTYCD. Har laddat upp med godis och kakor, så jag ska nog klara den här kvällen också :)

Haaaaaadebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback