Redan fredag

Imorgon är det redan fredag. Den här veckan har gått fort. Det tycker jag om.

Var som sagt i Norrland månkväll till onsmorgon. Myspys.
Sen jobb ons och tors. Har kollat på handboll också, men det har inte ens varit kul.
Jävla klantarslen som förlorar redan första matchen.. och mot Sloveninen också.. Pinsamt!
Jaja, inte mycket o göra. Hoppas på att de är mycket bättre i VM nästa år när det ska spelas i Sverige.

Det har blivit en hel del pokerspelande den här veckan också. Största vinsten blev 162kr, haha. Här snackar vi stora pengar, aight!? Nä, men det blev jag glad för. Då har jag lite mer pengar att spela upp framöver..

Helgen är fortfarande rätt luddig, men tror det blir födelsedagsfirande i Norrland, bio i Örebro och sen får jag agera åskådare på en innebandymatch också. Blir kul!

Är ledig måndag också, så får se vad som händer då.

Aja, har inte så mycket mer o skriva. Ska spela mera poker nu tänkte jag.

Byebye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback