Snodde en lista.

Har lite tråkigt på jobbet, så snodde den här från BB:



Namn: Anna Caroline Carlsson

Kallas för: Carrå, Biatch, Kärring ;)

Stjärntecken: Kräfta

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Piercingar: Ett hål i varje öra bara

Tatueringar: Yes, en

Längd: 1.67

Skostorlek: 39-40

Hårfärg: Mörkbrun just nu

Fräknar: Nope

Motto: Har man ägg, så har man allt!

Kär? Det kan du skriva upp!

Önskar du att du bodde någon annanstans? Det önskade jag hela hösten. Just nu vore det bara fint med ett sommarhus i något varmt land.. Men det får vänta :)

Tycker du att du är attraktiv? Ibland

Dricker du? Ja, varje dag. Mest vatten.

Röker du? Aldrig provat och kommer aldrig att göra.

Vilket schampo använder du? Bobbys och Schwartskopfs.

Vilken parfym använder du? Paris Hilton, Lacoste, Britney Spears och den från Las Vegas

Vad är du rädd för? Att spy, haha

Gillar du att tvätta? Nej, vem fan gör det?

Gillar du berg- och dalbanor? Ja, om dom inte går upp och ner :P


Senaste…

Filmen du hyrde? Oj, kommer inte ihåg.. Kanske Saw V?

Filmen du köpte? Heartbreak Kid tror jag..

Låten du hörde: Kiss - I love it loud

Låten du laddade ner? Inte en aning.. var så längesen.

Personen du ringde? Henke tror jag

Personen som ringde dig? Linda

TV-program du såg? Handbollsmatch mellan Sverige och Slovakien

Person du tänkte på? Guess who?!


Favorit…

Låt: Hinder - Lips of an angel, är en favorit av någon anledning... :)

Sak att göra: Mysa och spela GH, haha!

Sport: Handboll!

Dryck: Vatten, cola och apelsinjuice

Kläder: Mysbyxor och ett långt linne :)

Film: Harry Potter är aldrig fel

Bil: Finns många fina..

Serie: Vänner bl a..


Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja.

Gråtit över en flicka? Ja.

Ljugit för någon? Alla ljuger väl någon gång...

Varit i slagsmål? Nope

Blivit arresterad? Nope

Träffat någon från internet IRL? Haha ja


Antal…

Gånger du varit kär? Tre och en halv kanske.. den halva vet jag inte om den räknas..

Gånger ditt hjärta brustit? Två typ.. eller en och en halv..

Hjärtan brustet på grund av dig? Vet ingen till 100%

Tjejer du kysst? Otaliga :P

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? En som jag umgås med

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Alldles för många


Senaste…

Boken du läste? Denise Mina.. Vet inte vad titeln heter..

Personen du fick e-mail av? Facebook? :P

Personen du fick brev av? Friskis & Svettis :P

Personen du fick sms av? Elin

Gången hela din familj åt middag tillsammans? På juldagen

Saken du köpte? Kattmat för 629:- ;(

Vad har du gjort idag? Gått upp, ätit frukost och gått till jobbet.

Brukar du svära mycket? Ja, jag svär nog alldeles för mycket skulle jag tro..

När stiger du upp på morgonen? Halv nio eller tio när jag ska jobba.

Vad har du på dig? Kycklinggul skjorta och heta byxor med gula ränder på :P

Vad ska du göra ikväll? Kolla på handboll och kanske se en innebandymatch

Vad är du allergisk mot? Ingenting. Möjligen idioter till kunder...

Var har du ont? Det gör ont min näsa just nu.. har något sår där..

Använder du hårspray? Ja, oftast när jag lockar håret eller ska fräscha till det lite

Kan du stå på händer? Ja det kan jag nog.. fast inte så länge. Var bättre förr :)

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark tror jag nog..

Salt eller socker? Salt på mat, socker på godis!

Gillar du ketchup? Ja, det är gott, men senap är godare.

Är du glad nu? Japp det är jag!

Var du glad igår? Japp, fick ju träffa Elin och se handboll :)

Vad dansar du till? Partymusik på krogen

Stockholm är… ? Sveriges huvudstad

Göteborg är… ? SÅ mycket bättre och trevligare än Sthlm!

Kan du sjunga? I wish! Hade varit najs :)

Spaghetti eller makaroner? Spagetti!!

Land du vill besöka? Åker gärna tillbaka till USA, annars Australien, Thailand osv..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh är bobbys schampoooo bra? :D Kattmat för 629 lät ju som ett klipp :P haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback