20 juli 2010

Så var denna tisdag snart slut. Den blev händelserikare än vad jag hade tänkt, men som sagt - jag klagar inte.

Började dagen med att vakna till väckarklockan, vilket var ett rent helvete, eftersom jag vaknat av mig själv de senaste 10 dagarna. Men men.. det var bara att trycka i sig frukost o göra sig i ordning, för mamma skulle komma halv tio. Sen bar det iväg till Marieberg o det var väl som vanligt. Tråkigt o jag hitta inga kläder :P

Halv ett åkte vi till Karlsgatan på födelsedagskalas för min moster. Följde med i brist på annat o det ångrar jag definitivt inte nu! Potatis, gott kött med god kryddfyllning inlindad i bacon, supergod brunsås o bea till varmrätt, sen glass med jordgubbar o tillsist tårta till kaffet. Gött mos!

Efter kalaset åkte jag hem o hämta bilen o sen gled vidare till Elin där hon, Sandra o Kristina chillade. Sen kom E's päron som skulle hjälpa till med barbord, gardiner, säng o andra nödvändigheter, så det blev till att hjälpa till med allt sånt skit. Så jävla gött o ha föräldrar till sånt när man flyttar, haha.

Soft dag iaf.
Får se vad som händer imorgon.

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback