Födelsedagsfest and so on..

Då var första semesterveckan avklarad. Den har varit bra. Inte så händelserik, men det gör kanske inget.

Var i Nora de första dagarna.. Dels för att få sällskap, dels för att snylta lite mat, dels för att kunna sola i trädgården osv osv... Det var ganska skönt!

Men har varit i Örebro sen onsdags. Då blev det stan med mamma, sen Strömpis och Björn Rosenström med Jonas och Jenny. Var askul! Dock var det inte lika kul dagen efter, för fy fan vad dåligt jag mådde... Tur det gick över efter ett tag. Då blev det Alnängsbadet och Marieberg med Jonas. Sen filmkväll med Jonas o Elin. Gött mos.

Fredagen var min födelsedag o då var jag i Nora igen o firade den med familjen. Var ganska händelselös dag faktiskt :P På kvällen färga Elin mitt hår o vi kolla på Gilmore Girls :P

På lördagen blev det förberedelser för födelsedagsfesten jag skulle ha på kvällen. Hade inga direkt förväntningar, för visste inte så många som kunde komma, men tillslut var det fullt hus o jag klagade inte =) Hade superkul! (Det jag kommer ihåg :P) Timmarna på Strömpis är det svart, men men.. som vanligt då.

Blev inte bakis på söndagen som tur var. Soffhäng, mat och tv stod på schemat.

Idag har jag varit i Nora igen för att hämta lillskitarna, sen gick jag en skön promenix med Linda. Nice!

Imorgon blir det Marieberg och kalas för moster.

Heiiiippa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback