Helgen osv

Det har varit en ganska bra helg ändå, även fast jag jobbade.
Haft saker för mig varenda kväll, vilket gör att man orkar med lite mer och mår lite bättre!

I fredags jobba jag till 20, sen blev det en långpromenad på 2h med Gabrielle. Var supertrevligt o gå med henne o snacka massa skit!

I lördags jobba jag till 18 (och var inte alls bitter för det var 30 grader varmt ute, suck) o sen blev det en sväng till Jonna på förfest o därefter Pitchers där det blev lite för mycket kanske, haha.

I söndags jobba jag bakfull till 18 o sen blev det en umgänge med Linda på stan. Vi satt o snackade massa skit och massa viktigt och det var skönt!

Idag jobba jag till 18 o sen blev det en promenad upp på stan med Mariah för en fika! Var jättenice o träffa henne igen o snacka massa skit (det blir mycket skitsnack nu för tiden ;)) o sen promenera vi runt stadsparken o Wadköping och bara hade det trevligt.

Imorgon är jag ledig och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Det visar sig helt enkelt! Bitter att det ska va sämre väder imorgon, för jag är fan blekast på denna jord. Blä. Tre jobbdagar till, sen SEMESTER! :D :D

Heeeeeeeejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback