Hoho

Jag kör ett inlägg idag igen.

Det har varit en bra dag.
Jag åkte upp på stan med Elin, för jag skulle till tandläkaren.
När jag skulle betala fick jag en chock - 15kr kostade det. Whaat liksom?
Hade tydligen checkar eller vad det var..

Aja, sen gick vi till Gina för jag ville kolla om de hade några snygga klänningar.
Kom ut med två klänningar - Helt gratis kan man säga, för jag betala med återbäringskortet från LF som de så snällt gav mig. Sen köpte jag iofs ett linne också, men det gick jag betala själv :P Och ett par skor som jag längtat efter så länge!

Sen igår så messa mamma om att det var billig kattsand och kattmat på Arken Zoo. Jag åkte dit innan jobbet - kom ut med 6kg kattsand och 900g kattmat - för endast 38kr. Är jag spararnas sparare eller?! Kittlar dödsskönt i kistan när man är så fattig som jag är... eller? ;)

Det har blivit en välbehövlig städning idag också, så nu känner jag att jag är värd lite mat och godis.

Hejjpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback