Ett jävla tjat...

Ja, det är ett jävla tjat om det här jävla bröllopet hela tiden. Fy fan vad jobbigt det måste vara att det är sån uppståndelse. Ska bli så skönt när det är över!

Nu är det helg igen, tjohooo. Har jobbat fyra dagar den här veckan och det har varit som vanligt. Kul att Virran är tillbaka, så man får garva lite extra. Virroline & Carrånica - Det är vi det :P

Igår hade jag noll planer för kvällen tills Linda ringde o fråga om vi skulle gå ut o käka o ta en öl. Det var supertrevligt! Vi hamna på Pitchers och efter ett tag joinade Ellen oss också. Sen drog de hem och jag drog vidare till Jokk på någon slags förfest. Det var ju inte mkt folk direkt, men ändå :P Sen blev det Harrys för mig, Adde och Nicke och det var ju trevligt. Träffa på Paresh som jag inte sett på evigheter och det var supernice! Vi snacka nästan hela kvällen :P

Idag blir det en lugn dag och förhoppningsvis en mindre lugn kväll. Det blir till att städa, kolla tv och spela tv-spel innan det är dags att göra sig i ordning. Sen får vi se vad som händer - Jag är på ;D

Herrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback