Fortfarande...

...chockad över att jag har läsare fast jag inte skriver :P

Kommer nog inte bli många inlägg under sommaren.. Men får köra sammanfattningar deluxe.

Midsommar var GULD! Jag, Anna, Olle och Adde hälsade på Emelie i Göteborg och det blev en skitbra helg med bara massa trevligheter! Det blev krogen, restaurangbesök, solning vid havet, massa vindrickande, kortspel och ett underbart besök på Liseberg. Det var tråkigt o komma hem igen med andra ord.

Sen har man jobbat massa tråkiga dagar och sen blir det jobb i helgen igen, men sen fredagen efter det har jag SEMESTER! Ja tack :D Kommer bli asbra tror jag, dock har jag bara massa småplaner än så länge, men det blir nog bra.

Sen är det en annan person som fått mig på andra tankar.. Hmm.. Jaja, tiden får utvisa vad som händer. Jag är nyfiken.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback