Haha.

Oj, är visst tok-off på bloggen.
Kör ett kort inlägg.

Idag har jag suttit ute o solat halva dagen.. trodde inte det skulle ta så mkt, men nu är jag knallröd på bröstet, men det svider som tur är inte så mkt. Har även ätit Noraglass och käkat gott grillat kött hos mor o far.
Från början åkte jag till Nora för jag skulle lämna in bilen på verkstaden. Vilket resultera i att dom tog av kofångaren bak för jag inte kunde lämna in den, så nu åker jag utan kofångare och det ser fan inte klokt ut.
Ångest på den :P Men får stå ut en vecka ungefär!

I helgen bär det av till Vagnhärad o jag ska äntligen få träffa Jossan igen o lilla Alfons. Och Hannes såklart =)
Sist vi träffades låg den lilla skitungen o sov hela tiden, så den här gången blir det roligare!
Ska iaf bli såååå mysigt o sååå roligt!

Nu ska jag fortsätta spela tv-spel, haha. Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback