Jobbhelg och fest

Jävlar vilken nice helg det blev tillslut ändå.

Jag var bjuden på fest hos Jonna på fredagskvällen o tänkte att jag drar dit och är social bara för att jag hade blivit uttråkad deluxe om jag suttit hemma. Sagt och gjort, jag kom dit, blev bjuden på vin, hade astrevligt, blev "medtvingad" ut på krogen (läs: toktaggad för jag inte varit ute på två helger, hihi).
Det blev Harrys med Jenny, Veronica och Jonas. Asskönt gäng, me like. Vi hade jättetrevligt och man träffa en del nice folk.

På lördagen var jag inte megabakis, men det var ju lite hårt o gå upp.. fast det gick över som tur var =)
Jobbet gick bra och fort - det var kunder större delen av dagen och när klockan blev 18 var det bara hem till duschen som gällde för att sen dra vidare på nästa fest som var hos Mogge. Efter en timmes hårpanik kom jag tillslut iväg =)

Det var lika trevligt som vanligt och Strömpis var lika roligt som vanligt. Dock drack jag inget på krogen, så var 0% bakis idag. Det var skönt! Vi gick även in gratis på Strömpis, så det blev en billig kväll :D

Är inte så trött som jag trodde jag skulle vara idag, men det är nog för jag sovit "för mycket" senaste veckorna. Har inte vaknat till alarmet på aslänge, utan alltid vaknat för tidigt. Så himla frustrerande. Vi får hoppas det vänder nu =)

Imorgon blir det jobb o sen umgänge med Elin, det gillar vi!

Tjipp och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback