Träningsvärk deluxe

Wohoooo idag har jag spelat golf! Det var fan askul! Och det roliga var att jag spela nästan likadant som jag gjorde för två år sen. Jag trodde jag skulle missa alla bollar och spela åt helvete, men det gjorde jag inte.. Att jag putta kasst som fan behöver vi inte nämna, men det lär man sig ju igen :P

Blev jättesugen på att bli medlem igen och börja köra, men då gäller det att jag har tid och pengar. Tid får jag ju iofs på helgerna och semestern, men då gäller det o spela så mkt att man tjänar på o bli medlem.. Hmm.. tåls att fundera på!

Jag har iaf bestämt att jag ska bli en sån som åker runt i världen och spelar golf utomlands när jag är pensionär, så det gäller att man har en karl som har samma passion :P

Imorgon är jag ledig och då ska jag ta en sväng till Nora igen för att få tillbaka min kofångare. Ska bli så skönt, då min bil ser ut som ett slagfält just nu. Så slipper folk titta mer :D

Sen kanske det blir en runda golf till om man har tur? Vore skoj :D

Tjarrrrrrråååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback