Eyy påsken

Påsken = Den enda högtid man matchar i färgerna på jobbet. Var och varannan dag. Yey. Not.

Vanlig vecka med jobb och händelselöst på kvällarna. Dock kom Petra o Oskar o hälsa på idag för lite scanning. Trevligt :P

Igår var det jobbigt, idag är det bättre. Jag bestämde mig när jag vakna att den här dagen skulle bli bra och det blev den. Vakna trött som en gnu som vanligt vid halv tio. Tror jag sovit för mycket den här veckan? Åkte sen in till butiken i stan för lite arbetsmöte. Sen tillbaka till Marieberg och där var det lite halvt kaos faktiskt, så tiden flög iväg. Jag tumma fan pengar till kl fyra nästan.. Men det är bra, då har man något o göra!

Imorgon blir det jobb till 18 och sen långledig i tre sköna dagar!
Då blir det till att träffa min älskade Jossan som kommer hit på besök med sin lilla ögonsten Alfons! Ska bli sååå trevligt o träffa dom! Can't wait! ;D

Resten av helgen får vi se, men jag har mina önskemål och planer.

Nu ska jag spela mera PS3. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback