Marieberg, alkohol och ps3...

Helgen har varit bra! Jag var så rädd för jag skulle bli rastlös och inte ha lust o göra nånting.. Men som tur var blev det inte så. Tror att PS3:an räddade mig till stor del där..

I fredags jobba jag till 18, sen åkte jag hem med bilen och gick upp på stan för att möta upp jobbtjejerna på lite After Work. Det var jättetrevligt o sitta på Clarion o tjattra om allt! Tog det lugnt med drinkarna då jag hade planer för lördagskvällen.

På lördagen blev det en soft frukost och sen lite tvspelande.. Runt ett hängde jag på Marika och Martina till Marieberg. Shoppa ett par strumpbyxor, handla på systemet, käka hamburgare i bilen och sen åkte vi till öster för o kolla på innebandymatch.. Det var det sämst vi sett i hela vårat liv, haha. Vi satt kvar 1½ period, sen drog vi därifrån.. Vääärdelöst :P

Vi åkte hem o gjorde oss i ordning och sen blev det förfest och ölspelet. Martina tyckte det var lite klent med 2 och 3 klunkar, så hon körde minst 5 varenda gång.. Och det satte ju sina spår, haha. Det blev mycket skratt :D
Det blev Strömpis sen och det var skoj!

Söndagen trodde jag skulle vara körd, men jag mådde oförskämt bra och har därför suttit i soffan och spelat ps3 i 12 timmar.. Har inte gjort mkt annat idag förutom hämtat bilen, handlat och duschat.. och ätit lite.. Värd dag :)
Men kul har det varit! Nu är jag trofétrött, haha. Har inte hört det där underbara plingandet på ett tag nu, så man tappar stinget..

Jaja, nu orkar jag inte mer.
En tråkigt jobbvecka väntar, men ser fram emot helgen iaf!

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback