Me like.

... och som vanligt flyger tiden iväg och hela helgen är ett minne blott.
Det är helt sjukt. Jag skulle ju sova tre nätter borta. Och tyckte det var lite lite.. hade hellre sovit där mycket längre. Men så fort man är hemma, så är tre nätter jävligt länge. Så drygt att det ska va sån skillnad.. Tänk om de nätter jag sov ensam gick lika fort som de nätter jag inte gör det.. Då skulle det inte va lika jobbigt :P

I fredags slutade jag en timme tidigare för att jag inte hade lust o dega på jobbet en timme till.. Tog min lilla polo och åkte iväg. När jag kom fram blev det till att plocka upp Martina och vi åkte direkt till ICA och handlade för fredagens tacosmys. Vi tänkte slå på stort o fixa efterrätt till 'karlarna' också.

Det visade sig att vi inte var så jävla bra som vi trodde på att fixa käk, då vi glömde rödlöken till tacosen (som jag anser är det viktigaste och godaste och jag fattade inte hur jag kunde glömma det, men jag visste att något saknades). Sen blev det dags för efterrätten och Marängsviss stod på menyn. Nöjda som få var vi när vi dukade fram och precis när vi skulle börja äta kom frågan: -"Vart är marängerna?"
HEEELVETEEEEE, vi glömde det viktigaste! Hahahaha.. Kan ni gissa hur många gånger vi fick höra det sen den helgen? :D Aja, det var gott med glass o grädde o banan o kolasås med ;)

Lördagen började med säsongens sista innebandymatch som var mot serieledarna. Trodde faktiskt dom hade vinsten där ett tag, men det sket sig i slutet. Det var iaf en spännande match! Lite tråkigt o inte få se nån mer sån.. Fattar inte hur man kan va så j*vla snygg på planen... :)

Sen blev det skoterlagning och korvgrillning i Ställdalen. Eftersom man inte var piggast vinner efter natten som var, så blev det ingen megapeppning inför kvällen. Men jag gjorde mitt bästa och det var trevligt ändå. Det började med livepoker. Älskar verkligen o spela livepoker, dock har jag knappt spelat det live förut med undantag för några få gånger.. Åkte ut först första gången, då blev jag lite putt, haha.. Men blev tvåa i andra omgången, så fick iaf tillbaka halva insatsen ;P
Sen blev det lite korttrick (som jag fortfarande stör mig på, haha) och sen en promenix till 2k.
Det var trevligt men ganska nyktert. Var såå trött. Så sömnen man fick vid halv två var välkomnad =)

Igår blev det 9 mil skoteråkning. Fy fan vad kul det är! Dock får man betala för man är lite klen nu för tiden, för idag kan jag fan knappt gå. Det känns som jag har två knivar instuckna bredvid ryggraden.. Åkte i en jävla massa gupp som ryggen inte mådde bra av, haha. Sen har jag början till en ny förkylning som gjort att jag är extra öm i kroppen.. Men då får man iaf veta att man lever.. Har iofs inte tvivlat förut, men ändå! :)

Som vanligt var det hemskt o åka hem.. Jag trivs för bra däruppe.. Så jävla glad att jag har dig <3


PS: Köpte maränger på söndagskvällen, så vi fick avnjuta en "riktig" marängsviss också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback