Ohlala

Då var ytterligare en jobbhelg avslutad. Den gick faktiskt ganska fort och det var skönt. Det såg mörkt ut där ett tag i fredags, men försöker man tänka positivt, så går det undan.

Har inte så jättemycket o berätta eftersom jobbhelger inte innehåller så mycket.
I fredags efter jobbet kolla jag på tv och satt vid datorn.
I lördags efter jobbet åkte jag hem och dammsög, sen dega lite och gjorde mig i ordning för att åka till Anna för lördagsmys. Eftersom jag inte hade ätit något blev det ett besök på Burger King och sen Gottis. Fan vad mätt jag var sen :P
Vi diskutera vad vi gjorde förra påsken och kom fan inte på det. Sen fick jag en briljant idé att vi kunde kolla min blogg och när vi hade läst påskhelgen 2009 så var vi inte mycket smartare. Fick några flashbacks bara, men även om det stod vad vi gjorde, så kommer vi inte ihåg kvällen. Fan vad mupp. Var på efterfester på väster, men har inte en aning om vem vi var hos, för det stod inte. Skumt.

Idag efter jobbet har jag spelat mer tvspel. Det är helt sjukt vad jag har ont i tummen nu, haha. Det roliga är att jag inte ens har ont i den tummen jag använder, utan den jag inte använder. Hmm.. Aja, det går iaf bra i Band Hero och nu har jag bara band-troféerna kvar, typ. Förhoppningsvis får jag trummorna nästa helg.

Jobb imorgon igen och sen ledig tisdag. Det ska bli najs.

Nej sovdags snart. Måste sova ifatt lite...

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback