Paus från PS3.

Nejfan nu måste jag ta en paus. Har spelat PS3 ett bra tag nu och det känns som man måste göra något "vettigt emellanåt också. Frågan är om bloggning ingår i vettigt-kategorin. I don't think so.. Men skitsamma.

Hur som helst, så äger jag ett PS3 den här veckan och jag gillart. Soet är bortrest och jag passade på att sno hem det för att ha något o göra på kvällarna. Det var tänkt att jag skulle spela Band Hero och Guitar Hero Metallica, men efter att ha klarat platina redan andra dagen, så funderade jag på om det inte skulle bli lite enformigt med GHM, så jag gick och köpte Little BIG Planet istället. Hade aldrig kört det, visste inte ens vad det handla om, men snubben i affären tyckte det var skitkul, så jag övervägde ett tag innan jag bestämde mig. Och hittills har jag inte ångrat mig iaf, det är ju bra! Det är kul att man kan hjälpa till o jaga trophies åt Henraka. Men jag gör det ju inte bara för hans skull ;)

I söndagskväll efter jobbet åkte jag norrut, vilket var otroligt mysigt, även fast vi inte var själva så himla mkt. Fick höra trevliga saker som stärkte mig och sen jag åkte hem har jag mått jättebra. Du gör mig glad.

Jobbet den här veckan har väl inte varit så upphetsande direkt, men det är bara att gilla läget. Facebook, japanska korsord och bloggar fördriver min dag. Varje dag. Det ska bli så skönt o vara ledig i helgen. Dock utan H vilket jag inte är så förtjust i.. Men men. Vad gör man?

Imorgon efter jobbet är det After Work för älskade Mathilda som lämnar oss kycklingar. Jag är suuuperglad för hennes skull (och lite avundsjuk att hon slipper detta jävla jobb) och vi ska fortsätta hålla kontakten, så det känns bra!

På lördag blir det umgänge med trevligt folk, match att titta på, kanske ett besök på Marieberg och sen utgång! Det var ett tag sen jag gick ut "på riktigt" i Örebro, så det ska bli riktigt najs. Vi har taggat hela veckan och jag tror det blir riktigt bra. Så länge vi håller oss friska osv.

Nej nu ska jag nog spela lite mer TV-spel innan jag går o lägger mig.. Måste fan komma förbi den här banan, annars vettefan om jag kan sova :)

Puss och hej, leverpastej!



Min lilla sackboy :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback