Gaalet

Haha, kul helg!

I fredags var det tänkt att vi skulle grilla, men det bidde inte så av vissa anledningar.. Istället åkte jag, Jens och Adde till Shanghai och köpte mat. Åkte hem o käka o kolla på Talang o sen åkte vi till en universitetsfest. Jag höll mig nykter och fick den stora äran att köra Jens bil hem (hoho vad kul om jag hade kört på ngt). Det blev bara att vi stanna en timme, för vi kom så sent o de andra skulle på krogen. Och eftersom vi inte hade någon lust att gå till Satin en fredag, så åkte jag o Jens hem till mig o spela tv-spel istället. Kul kul =)

Lördagen bestod av städning och solning. På eftermiddagen gjorde man sig i ordning för kvällen o blev mer och mer taggad när man såg att det var strålande sol och 20 grader ute. Fy fan vad gött det var! Ge mig sommar, nuuuu! Robert kom hit o vi spela lite tv-spel medan vi vänta på Anna. När hon kom satte vi oss på balkongen o spela kort o bara njöt av värmen. Och drack rosévin såklart :D

Senare drog vi vidare till en fest på Ekersgatan o det var skoj! Sen blev det Strömpis o efter det är det typ svart. Har väldigt svaga minnen fläckvis från kvällen, haha. Men hade kul iaf och träffa mycket folk man kände som vanligt.. Sånt gillar vi =)

Idag mådde man väl sådär när man vakna, men det blev bättre under dagen som tur var. Soffhäng deluxe har det blivit idag. Tobias kom förbi o vi käka marängsviss, så lite social har man varit iaf. Nu är jag dock så trött, så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Kollar på Sverige-Kanada nu och det ser ju riktigt lovande ut med 3-0 redan i mitten av matchen.

Jag tror jag ska ta o spela lite poker nu. Och vinna lite stölar.
Imorgon är man ledig, så får se vad jag hittar på då!

Höj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback