Joråsåatte...

Jomenvisst. Nu sitter jag här igen och ytterligare en helg är över. Dock inte min ledighet.
Jag skulle va ledig fyra dagar i sträck och var lite rädd att jag skulle bli rastlösast vinner, men det har ju gått riktigt bra!

I fredags började jag med att tvätta, byta lakan och dammsuga.
Sen hämta jag Jonas och Martina vid tåget och vi drog upp på stan. Jonas shoppa lite och så åt vi glass.
Strålande väder var det.. nästan för varmt :P

Sen drog vi hem o hängde lite, sen gick vi över till Jens för lite grillning. Det var supertrevligt! Dock kändes det konstigt o umgås med åtta pers och inte dricka.. Men det gick ju bra ändå, förutom att man blir tröttare fortare än vanligt :P
Sen drog jag och Martina hem och vi satte igång med ett pussel, haha. Det gick lite trögt i början, men sen kom vi igång ganska bra faktiskt. Vi satt många timmar i sträck förutom ett nattligt besök i Frövi, då vi var tvungna att skjutsa hem hennes pappa. Halv fyra bestämde vi oss för att gå o lägga oss :P

Vakna elva till strålande solsken. Degade, pussla vidare lite, kolla tv osv osv.. Sen kolla vi på Sverigematchen i hockey och jag var säker på att vi äntligen skulle ta det här o gå till final. Men sen var det dom där jävla sju sekundrarna kvar som fortfarande irriterar mig. Katterna blev rädda så mycket som vi gapa o skrek, haha.

Sen drog Martina hem o jag gjorde mig i ordning för kvällen. Robert o Therese kom förbi här en sväng innan vi begav oss till Adde där det stundade fiskdamm och vattenmelonsbål :D Haha kul var det. I fiskdammen fick vi varsin kungakrona och varsin nubbe. Jävel vad äckligt :P Sen blev det Strömpis o vi hade supertrevligt! Synd det alltid ska regna. Men men..

Idag har det varit en bra bakisdag. Jens var här och vi har spelat Uncharted i 7 timmar, haha. Och så har vi ätit mat som jag laga till han som tack. Kyckling och pasta.. mmm vad gott!

Imorgon är jag ledig och då blir det ett besök i Nora, för jag behöver lite nya matlådor.. Tack pappa :D

Byebyeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback