Kristi Himmelsfärd.

Martina kom till jobbet igår och direkt när jag sluta tog vi en vända förbi Systemet + Max. Sen var vi redo.
Vi brumma hem, åt, jag duscha, vi gjorde oss i ordning osv osv.. Bråttom var det och snabbt gick det.. ganska iaf?

Vi bjöd in oss själva till en fest som vi sen sket i och hoppa på Jennys impulsfest istället, vilket var ett mycket bra val. Skitkul hade vi med Fuck the dealer och vinvinvin och ölölöl. Adde hade det lite hårt med bara tjejer omkring sig, men tycker han skötte sig ganska bra ändå ;)

Sen gick vi upp på stan, men kön var som väntat för lång på strömpis, så vi hamna på pitchers istället. Det var trevligt, men ändå inte jättekul, eftersom vi var inställda på annat. Efter ytterligare ett försök att komma in, så sa vakten att han inte släppte in fler folk, så vi tog en taxi hem o efterfesta på juice istället :P

Det positiva med det, var väl att man inte va bakis idag. Vi dega i sängen, jag spela poker o vann 60 spänn, yey, umgicks, kolla tv, fick skjuts av Jens upp på stan, så man kunde köra hem bilen (TACK!), käka pizza o sen åkte vi till Axberg för att kolla på en kall och blöt fotbollsmatch. Målvakten knockades av målstolpen, så han blödde i skallen, en annan fick sendrag, en tredje stuka foten osv osv.. Det var en hård match!

Nu sitter jag hemma och tycker synd om mig själv. Och det ska jag fortsätta med, medan jag kollar på hockey. Sverige - Tjeckien. Heja heja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback