PAUS

Så var ännu en helg slut. Den har varit ganska bra faktiskt.

I fredags var jag bara hemma.. hade ganska tråkigt först, men sen fick jag nya krafter på GH, så körde tills jag fick två nya trophies :P
Sen på lördagen blev det städning o sen passade jag på att sola och gå o handla. Blev sugen på att göra kycklingwraps o det gjorde jag! Blev asgott faktiskt =)

Sen blev de till att göra sig i ordning o åka till Petra på födelsedagsfest. Var riktigt trevligt med supergod välkomstdrink =) Var jäkligt skoj o träffa Maja också som man inte sett på över 5 år eller vad vi kom fram till. Tiden bara flyyger iväg! Sen blev det Ritz o sen Strömpis för min del. Dock ganska nykter.

Så glad var jag idag när jag vaknade kl 12 och inte var ens 1% bakis, haha. Värt som fan.
Helt plötsligt får man ett samtal ifrån Jens som frågar om man ska med på ÖSK-Djurgården. Och så fick det bli!
En ovärd söndag blev plötsligt en värd söndag.

En promenad till Behrn Arena och två timmar senare vann ÖSK matchen! Yey! Men jävel vad otur/oflyt de hade med målchanserna.. Så jävla frustrerande att missa öppet mål! Jag hade kunnat gjort bättre själv, haha. Lovar ;)

Efter matchen fick BK sig ett besök o sen promenerade vi hem igen. Väl hemma hann jag vara ensam i ca 1 minut innan Elin kom förbi o vi gjorde oss redo för en Wipeout/filmkväll. Alltid lika trevligt!

Och nu sitter man här, ännu en söndagkväll o tycker det är tråkigt att man ska jobba imorgon. Men de två kommande måndagarna kommer jag vara ledig, så får tänka på det istället! :)

Later dudes.


Kommentarer
Postat av: Erika

Vad skönt o läsa att livet går vidare =) Kul o se dig lite snabbt på Ritz. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback