Trettondagen?

Haha på torsdag är det trettondagen enligt en på jobbet. Njaaaaaa?? Kristi Himmelsfärd har jag iaf fått lära mig att det heter. Inte för jag vet vad den dagen ska vara bra för, men ändå. En röd dag gör väl inte så mkt, förutom att alla andra med normala jobb får ledigt både torsdag och fredag. Iofs är jag ledig torsdag + lör-mån, så jag borde väl inte klaga egentligen..

Har inte hänt så mkt sen sist. Jobb och jobb. Och igår tog jag en svår trophy :P
Sitter och spelar poker nu.. Har haft en liten paus från det och de två första gångerna jag spelat har jag vunnit också. 162:- + 60:-. Det går bra det här, hehe.

Imorgon blir det jobb till 18, sen ska man göra sig i ordning för fest. Vart och hur osv vet jag inte, men det visste tydligen Anna. Bara och hänga på och se glad ut =) Är taggad iaf!

Nehe, rensa vidare på datorn kanske...

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback