Update.

Här har det inte hänt något på länge.
Men läsarna verkar finnas kvar. Skumt :P

Det har hänt jävligt mycket på senare tid. Jag orkar inte skriva om allt, så får bli en snabb uppdatering.

Jag har mått skit. Jag har mått bättre. Jag har mått okej och jag har mått bra. Om vartannat.

För att sammanfatta allt: Det gick åt helvete. Utan att ens ha gjort ngt. Jag fattar ingenting och det stör mig och tär på mig. Det beror inte på mig, får jag höra, men kan inte låta bli att tänka så ändå..

Första fem dagarna var ett helvete. Vad jag än gjorde, så hade jag världens största klump i magen. Jag trodde det skulle gå bra där ett tag när jag spenderade en lördag med Mathilda o hennes underbara son + var ute med goda vänner. Men sen dagen efter sket det sig igen. Och jag var elak o ledsen och kände mig nertrampad.

Måndagen flöt på utan problem, då mamma o pappa höll mig sysselsatt. Dock vaknade jag fyra på tisdagsmorgonen och kunde inte somna om. Sen var det kört. Jag var förstörd. Förkrossad.

Det var begravning för mormor på tisdagen och det hemska var att jag grät inte en tår för henne. Jag vägrade - för jag trodde jag skulle bryta ihop totalt. Efteråt gjorde jag dock det ändå. Men tilltog en drastisk åtgärd och åkte norrut för att prata ut. I början var det ett helvete. Senare var det lättare. Efter många kramar åkte jag hem och mådde bättre än på länge.

Och det har jag gjort fram tills nu. Förutom ett litet bakslag i förrgår kväll. Men det vet jag inte om det räknas ens. Säger vi?

Dock ältar jag allt fram och tillbaka fortfarande och jag vet inte hur jag ska få mig själv att sluta med det.

Men har tagit tag i mitt liv lite mer nu och hittar på roliga saker.
Förra veckan var jag inte hemma mer än en timme på morgonen och 1-2 timmar på kvällarna.
Jag umgicks med goda vänner + var på VIP-kväll på Strömpis med fördrink och buffé. Var supertrevligt!

Den här veckan har jag grillat i parken med nyfunna vänner (där en äcklig tant höll igång magmusklerna ordentligt halva kvällen :P), spelat en del tv-spel + powerwalkat o solat.
I helgen som kommer blir det födelsedagsfest och kanske grillning med andra goda vänner.

Det är bara att gilla läget.
Nu har ni iaf en uppdatering. Ska försöka bli bättre på det här nu. Kanske ;)

Hujj.

Kommentarer
Postat av: Mathilda & Affe

Vi tillbringar gärna fler lördagar med dig. Jordgubbsfrukost i solen?

2010-05-08 @ 21:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback