Ahhh!

Förlåååt för jag inte laddat upp nå bilder! Nu tänkte jag faktiskt göra det men då funkar det inte!
Jävla blogg.se.. Bitter blir jag.. Lovar o försöka snart igen! ;-)

Idag har jag jobbat, sen shoppat loss på Vero Moda. Fem saker för 100 spänn! Dom har värsta utförsäljningen.. Det blev en sjal, två par byxor, fem ringar och ett par örhängen. Snacka om billigt!
Sen åkte jag till Stadium Outlet och tänkte leta efter träningsbyxor osv, men hitta inget jag ville ha sådär jättemkt.. Kanske blir en tur tillbaka dit snart.

Sen jag kom hem har jag bara packat lite mer, lagat mat, diskat och tagit mitt sista bad. Det här är första gången i mitt liv jag inte kommer ha badkar hemma. Blandade känslor.. Badar egentligen bara på vinterhalvåret och det är inte sådär jätteofta, men nu när jag vet att jag kommer bli av med det, så har jag badat fan 5 gånger på två veckor.. Det är rekord :P

Sista kvällen själv hemma nu! Imorgon kommer mor hit och sover över, för hon vill inte åka hit tidigt lördagmorgon.. Smart drag! Då kan hon hjälpa mig o städa det sista, så slipper jag göra det själv ;)

Kommer nog sakna den här lägenheten litegrann, men inte överdrivet mycket. Bara vardagsrummet.. ;) Det är ju min heliga plats för alla filmer, serier och tvspel jag uppehållt mig med de senaste 3½ åren. Men men.. tror det nya blir bättre! Dels för det är närmare stan och dels för min ekonomi mår bättre av att ha en billigare lägenhet. Borde fan flyttat för längesen, men men.. Nu är det såhär!

Nu ska jag nog dra ett avsnitt Californication till och sen söva på det så jag är pigg till jöbbet imörrn.

Ska btw försöka ta mig till YEAH!festivalen 15.30 på lördag också om mor tillåter. Jonas spelar med sitt band Chasing Decoys och jag vill sååå gärna se dom! Jobbade förra året dom uppträdde och missade det. Så jävla synd.

Heippa!



Det går bara att ladda upp bilder jag redan haft i bloggen och eftersom det är roligare med en bild i inlägget, så blev det den här. Haha, så jävla snygg. Fick det av Linda i present efter att hon varit på Hawaii. Snyggaste vinflaskan!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Blogga råååååå!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback