Exciting Örebro

Jahapp då var en jobbhelg slut.. Av två. Sen hoppas jag att jag slipper jobba nån mer jävla helg på Forex. Vore livets liv om jag bara har en kvar!

I fredags hamna jag hos Linda.. Vi snacka skit och käka marängsviss.. Och kolla BB.. Det var en soft kväll =)
Lördagen på jobbet gick rätt fort för systemet krascha IGEN så jag fick sitta i tele med IT aslänge.. Och krypa runt på golvet och pilla på sladdar.. Gött ;)

Direkt efter jobbet åkte jag hem o duscha, sen cykla jag till Lisa och hade en brud-förfest. Haha.. Dom samtalsämnena vi hade där kommer INTE utanför den lägenheten! Haha.. Fy satan vad brudar kan snacka och berätta hemliga intima saker ;) Sen dök det upp lite guys och sen blev det Strömpan. Jag var såå duktig, höll mig till tre öl och ett glas vin på förfesten och inget på krogen = Inte bakfull en söndag på jobbet = ASGÖTT.
Att jag var trött som en gnu behöver vi ju inte prata om..
Hade livets liv på krogen iaf.. Kände typ alla vilket var askul - speciellt när man kommer komma ihåg det också ;)

Söndagen var seg, men gick rätt fort ändå vilket var superskönt. På kvällen blev det häng med Martin som ville fördriva tiden tills han skulle åka till Afghanistan.. Ahh, ascreepy! Hade också varit nervös om jag var han :P

Idag blev det jobb och sen spela jag basket med Elin och efter det åkte vi till Subway för att göda oss lite.. Var fint som fan!

Toooodelooooooooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback