Saaaarriiiii

Sorry Snuffsis, men det händer inte så mkt här, haha. Eller jo, lite händer det allt, men det kan ju inte skrivas upp här och du fick reda på allt igår på Skype! :P

Sitter på jobbet nu och glor.. Inte så jätteupphetsande, men det är skönt o ha en öppning på en fredag man jobbar helg. Alltid någon ljusning :-) Ikväll blir det som sagt bio. Hoppas den är bra, jag har höga förväntningar!
Kan recensera den efteråt.. :P

Sen blir det jobb med Påsen - Inte så jättekul, men hellre han än nån extring som jag måste hjälpa hela tiden.. faktiskt. Och jag slipper ju tha boss iaf.

Hmm.. ehh.. jaa.. Vafan ska jag skriva nu då? Vi snacka ju nyss, haha. Men kan återkomma efter eller under helgen, så får vi se om jag har något smaskigt o berätta då!

/Snuskis-Snuffsis ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback