Veckan

Ytterligare en ledig vecka låg framför mig och den spenderades på golfbanan på måndagen.
Jag och Anders hade anmält oss till en golftävling på Gustavsvik och det var en jättetrevlig dag med trevliga medspelare även om inte spelet var på topp. Vi slutade på sista plats såg vi när vi kom hem, hahaha, men det var roligt ändå. På kvällen ville vi umgås med lite folk, så vi bjöd hem lite vänner och hade en trevlig kväll.
Kanske ska nämna också att det blev en himla rolig kväll på söndagen fast jag lovat mig själv att ha en vit dag. Det ramlade in lite folk och slutade med att vi hade musik-quiz i 6 timmar. Riktigt trevligt även om jag fick säga ifrån vid 02 att alla skulle gå hem för vi skulle spela golf dagen efter, haha.
 
På tisdagen var vi lite slitna så vi tog det bara lugn och njöt av ledigheten. På onsdagen var det dags för golftävling igen, men vi var inte lika taggade då regnet hade bestämt sig för att ösa ner. Dock var det uppehåll första två timmarna, men sista 9 hålen var inte lika roliga. Det är bara att hålla masken och försöka gilla läget. Tillslut kom vi i alla fall in och det slutade med en 13:e plats vilket var lite chockerande för min del :P
 
På torsdagen var Yasuragi (som är ett japanskt spa) inbokat och vi tog bilen och åkte mot Stockholm. Vi badade i de varma källorna, bastade och myste hela kvällen samt åt god mat. Dagen efter åt vi en supergod frukostbuffé och badade samt bastade lite till innan det var dags att gå hem. På kvällen åkte jag till Hovsta för att ha sushi- och filmkväll med Malin och Matilda. Jag fick dock ge upp efter en film och åka hem för min förkylning samt trötthet tog över. Malin åker till Australien på torsdag och blir borta till december så det var lite sorligt att säga hejdå!
 
Igår åkte vi till landet och svärpäronen för att äta och dricka gott. Vi spelade även lite spel vilket var trevligt. Nu är jag hemma och laddar inför morgondagen. Första dagen på mitt första riktiga jobb efter utbildningen. Så jävla taggad! Det är sjukt mkt att tänka på, men det kommer gå så bra så :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback