Leeeedig

Då var man ledig då! Nu har jag äntligen jobbat klart alla mina sommarjobb. 2½ vecka ledigt är det som gäller nu och efter det är man officiellt lärare! Sjukt gött!
 
Sista dagen på Saluhallen var jättelugn, men dagen gick rätt fort ändå för jag hade med mig datorn och skulle förbereda en lek som vi ska ha på kusinträffen imorgon. Sen kollade jag på lite serier också, hihi.
På kvällen var jag lite törstig, så jag åkte hem till Martina och Agnes och drack lite vin. Joddeladelidihoo!
Sen drog vi oss mot Satin och hade en jättetrevlig kväll! På torsdagen var det dock värre. Jag märkte att jag hade druckit för lite vatten på dagen så när jag vaknade hade jag jätteont i huvudet. Men jag var glad ändå för det var min födelsedag! Iofs vill jag inte bli äldre nu, men det är ju alltid trevligt att fylla år ändå ;) Jag hade bjudit lite vänner på kalas, så jag hade en jättetrevlig eftermiddag och kväll med dessa vänner. Jag bjöd på marängsviss, kakor, bullar och saft. Det var bara fiskdammen som saknades, men den tar vi nästa år i stället!
 
Idag har jag haft en jätteskön dag. Sov lite extra länge i morse, kollade på serier och hade det allmänt gött tills jag hade bestämt sushidejt med Annelie. Såå gott med sushi! Och vi hade jättetrevligt, vi hade inte setts sen skolan slutade, så det var verkligen på tiden. Tråkigt nog ska hon flytta från stan :(
Efter lunchen gick vi o handlade lite mat och alkohol, sen drog jag mig hemåt och softade lite innan det var dags för gymmet. Har inte varit där på 2 veckor så det var på tiden. Även om jag tränat utomhus, men det är ju det man gör på sommaren ;) Nu sitter jag och väntar på att Anders ska komma hem, han har spelat golf och dom vann, så det var ju kul!
 
Imorgon blir det kusinträff, lekar, tapas och grillat. Sååå kul vi ska ha! Tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback