Not so much...

Det har inte hänt så mkt sen sist.. Jobbar den här veckan också, men nu räknar jag verkligen ner dagarna!
Efter jobbet igår cyklade jag och Sofia till Karlslund och mötte upp Moa. Där sprang vi 5 km, gjorde backintervaller och körde lite styrka. Väääärldens motvind dit, så det var verkligen ett träningspass bara att ta sig till Karlslund.. Sen gick det desto lättare hem iofs och det var ju skönt för då var man rätt slut ;)
 
Jag och Sofia fick mersmak av träningen så vi bokade in ett pass idag med, fast idag körde vi löpning från stan till utegymmet vid Oset, sen körde vi ett bra överkroppspass och sen sprang vi hem igen. Efter det har jag lagat matlådor och nu sitter jag och tar igen mig innan jag ska få sova.. Längtar ;P
 
Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback